Informatii complete
Localizare: Hotel Iaki 4**** Mamaia este situat in centrul statiunii Mamaia, la 20 metri de plaja si a ajuns sa fie sinonim cu Mamaia, acesta avand o lunga istorie impletita cu cea a statiunii in sine.
Restaurant:
- pranzul/cina pot fi servite in sistem serviciu la farfurie sau bufet (pentru minim 30 persoane).
- pentru accesul la pranz/ cina este obligatorie purtarea bratarii inmanata la receptie la momentul cazarii;
- demipensiunea/ pensiunea completa se serveste in interiorul celor doua restaurante, terasa restaurantului este destinata doar clientilor a la carte;
- bauturi incluse la bufet: mic dejun (apa, sucuri, cafea espresso), pranz (apa, sucuri), cina (apa);
Politica prosoape:
- prosoapele pentru plaja/piscina exterioara (cu apa incalzita) se acorda in schimbul unui
card special, primit de la Receptia Hotelului in momentul cazarii si se returneaza in ziua
plecarii. In cazul in care oaspetele nu returneaza cardul in ziua check-outului, va achita
o taxa de 100 lei/card
Alte info:
1. Ora de incepere a zilei hoteliere, ora de check-in este 16:00. In ziua plecarii, ora de eliberare/ check-out este 12.00.
- Tarifele pentru late check out sunt:
- intre orele 12.00- 15.00 a 30% din valoarea cazarii
- intre orele 15.00- 18.00 a 50% din valoarea cazarii
- dupa orele 18.00-100% din valoarea cazarii
Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea Agentiei de turism acele promisiuni facute
clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 16.00 sau eliberarea
mai tarziu de ora 12.00 sau promisiunea de camere alaturate, sau pe un anumit etaj/ corp al
hotelului.
2. Fiecare oaspete are obligatia la check in de a prezenta receptionerului actul de identitate
(carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte de identitate. Numele care figureaza pe voucher agentie trebuie sa coincida cu numele oaspetilor prezenti la check-in.
3. Oaspetii au accesul gratuit la plaja privata a hotelului. Sezlongurile de pe plaja nu se rezerva ci se ocupa in ordinea sosirii pe plaja a oaspetilor. Prosoapele pentru plaja/ piscina exterioara (cu apa incalzita) se acorda in schimbul unui card special, primit de la Receptia Hotelului in momentul cazarii si se returneaza in ziua plecarii. In cazul in care oaspetele nu returneaza cardul in ziua check-outului, va achita o taxa de 100 lei/card.
4. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face in spatiile amenajate in fata hotelului, in limita disponibilitatii. Nu pot fi rezervate locuri de parcare de catre personalul hotelului. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, LOCUL DE PARCARE NU POATE FI RETINUT, LA INTOARCERE ACCESUL FIIND POSIBIL NUMAI DACA MAI SUNT LOCURI INCA LIBERE. Hotelul dispune si de un garaj subteran monitorizat, unde accesul autoturismului este contracost (20 eur/ zi), pe baza de rezervare prealabila in functie de disponibilitate. Pentru a evita blocajele din parcare oaspetii sunt rugati sa lase numarul masinii si numarul de telefon la receptie.
5. Cerintele de upgrade de tip de camera sau vedere la mare se discuta cu Departamentul
Rezervari inainte de a se caza, nu in ziua de check-in la receptie. Aceste modificari se pot efectua conform politicii tarifare, contracost si in functie de disponibilitate.
6. Accesul la Centrul Spa este inclus in tarif pentru cei care au achizitionat pensiune completa. In caz contrar accesul este contracost.
7. In perioada 23 IUNIE- 06 IULIE 2025 (INCLUSIV) a CENTRUL IAKI SPA va fi inchis pentru lucrarile de mentenanta anuala. Sunt disponibile serviciile de masaj si terapiile pe piscina exterioara.
8. Oaspetii sunt obligati sa prezinte la check-in un card de credit valid pentru garantare, hotelul isi rezerva dreptul de a preautoriza suma aferenta cazarii sau minibarului (500 lei).
9. NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului accesul cu animale de companie!
10. Fumatul NU ESTE PERMIS in interiorul hotelului cu exceptia spatiilor special amenajate:
terasa (taxa penalizare fumat in camera 100 euro/zi).
11. Hotelul accepta la plata urmatoarele carti de credit: Visa, MasterCard, American Express,
Eurocard.
12. Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului
si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din
exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa.
Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de
echipamente.
13. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor miniaturale, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. Folosirea racitorului in alte scopuri decat cel de minibar implica o taxa de 10 euro/zi/camera.
14. Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori cu introducere de cod personal.
Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia
hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau
neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul
exterior proprietatii.
15. Regimul demipensiune este format din mic dejun si pranz. Micul dejun Lai prAenzul se
servesc AZncepAend cu a doua zi de cazare Lai inclusiv AZn ziua plecrii. Aan prima zi se intr cu cina, doar in cazul achizitionarii pensiunii complete sau demipensiunii cu cina.
Serviciile de masa platite in avans, mic dejun, pranz sau cina se servesc in regim bufet in cazul in care se asigura numarul de minim 30 persoane, in caz contrar va fi disponibil un serviciu set menu. Pentru accesul la pranz/cina este obligatorie purtarea bratarii inmanata la receptie la momentul cazarii; Demipensiunea/ pensiunea completa se serveste in interiorul celor doua restaurante (Ballroom sau Coriolis), terasa restaurantului este destinata doar oaspetilor a la carte.
16. Pe durata sejurului, la mesele bufet, inclusiv la micul dejun, nu este permisa parasirea
spatiilor alocate servirii mesei cu bauturi sau produse alimentare. Pentru cazurile exceptionale medicale, oaspetii se vor se adresa sefului de sala.
17. Administratia hotelului nu isi asuma responsabilitatea pentru copiii lasati
nesupravegheati in spatiile din incinta hotelului, plaja, piscina sau perimetrul exterior al
proprietatii.
18. Daca durata sejurului se scurteaza din motive independente de hotel, hotelul nu are obligatia a de a restitui contravaloarea noptilor neconsumate.
19. Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti in camerele de hotel sau spatiile comune, hotelul isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.
20. Recomandm decenCa Cai respect atAet faCa de ceilalCai oaspeCai, cAet Cai faCa de personal. Nu vor fi acceptate in restaurant, lifturi si receptia hotelului persoanele imbrcate necorespunzator.
Spa Etiquette
- oaspetii cazati in hotel, ce au acest serviciu inclus in pachetul de servicii achizitionat, pot accesa gratuit centrul de relaxare o data pe zi, in acel moment primind de la Receptia Spa un prosop si papuci destinati folosirii piscinei.
Programarea- Pentru o mai buna desfasurare a activitatii, procedurile solicitate de oaspeti
necesita programare. Programarea se face in avans la Receptia Spa, in functie de disponibilitate. Este necesara mentiunea preferintelor oaspetilor. Ce tip de terapeut se doreste: femeie/ barbat. Confortul oaspetilor este cel mai important lucru pentru noi.
Probleme medicale- Oaspetele necesita o consultatie medicala, inainte de efectuarea
procedurilor, recomandam sa se comunice maseurului orice afectiune edicala.
Copii- Accesul copiilor la piscina se va face doar sub supravegherea unui adult, iar la sala de fitness accesul acestora este permis dupa varsta de 17 ani.
Folosirea piscinei si a saunelor. Pentru a asigura un mediu curat si igienic, se va folosi dusul inainte de accesarea saunei si a piscinei. Se va purta casca de protectie in apa piscinei. Este interzis accesul in piscina persoanelor cu plagi deschise, dermatite sau alte boli transmisibile. Centrul isi rezerva dreptul de a refuza accesul in piscina persoanelor care prezinta afectiuni ale pielii.
Obiecte pierdute- Iaki Spa nu este raspunzator pentru pierderea obiectelor personale, de
aceea sugeram ca obiectele de valoare sa nu fie lasate nesupravegheate.
Plata serviciilor- Serviciile efectuate la Spa se achita la inceputul efectuarii lor la Receptia Spa sau se pot incasa impreuna cu serviciile hoteliere.
Folosirea echipamentelor- Pentru a evita unele neplaceri, va rugam sa respectati
instructiunile de folosire afisate si recomandarile personalului Iaki Spa.
Conform Hotararii Consiliului Local 202/26.05.2023, va informam ca incepand cu 1 Iunie 2023, oaspetii vor achita la receptia hotelului, in momentul cazarii, o taxa de dezvoltare si promovare a turismului in valoare de 1% din totalul cazarii sejurului, exceptand serviciile de restaurant incluse, serviciile Spa incluse (daca este cazul) si TVA-ul. Nu este inclusa in pachetul de cazare.